rabs. CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, April 15, 2009

YAhOO!!!!!!!!

yahooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hr ni adelah hr last aku Pratikal kat JAbatan hutan Ni...
da x sabar da rasenye,,,tp sedeh pun de gak,,,nt da x leh jmp dah diorang yang best giler ni,,,
so nnt bermula lah idup aku..takut pun ada,,x sabar pun ada...takut n x sabar nak tempuhi idup ni,,ghupe2nye panjang lagi PERjalanan iDup ini ork,,

smlm aku jmp dia,,,tp dia bukan lg owang yg aku knl dulu,,,cintanya untuk ku dah x ade...dia x tengok pun muke aku smlm,,ngn selamabe je dia terus belah,,,aku x tau knp begitu cepat dia membuang aku dari idupnye...5 thn beb,,mn leh aku lupekan cinte untuknye 2..ermm,,,tp x pe,,yg penting,selepas semalam,,aku menjadi semakin RedHA dengan apa yang berlaku..
semoGa masih ada lagi sinar2 KEBAHAGIAn tok aku,,AMIN..sentimental la plak...huuhuuh..

0 comments: