rabs. CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, March 18, 2009

erm...

Setahun berlalu…
Namun cintaku padamu tak pernah padam..
Tp aku harus melupakanmu..
Kerna cintamu bukan lagi milikku..
Setahun berlalu,,
Namun rinduku padamu semakin membara,,
Tp aku harus melupakanmu,,
Kerna rindumu bukan lagi milikku...
Setahun berlalu,,,
Namun kasihku kian menebal,,
Tp aku harus melupakkanmu,,
Kerna kasihmu bukan lagi milikku..
Setahun berlalu,,
Namun aku tetap menanti dirimu,,
Tp aku harus melupakkanmu,,
Kerna dirimu bukan lagi milikku,,
Biarpun bertahun berlalu,,
Namun aku masih disini,,
Mengharapkan cintamu kembali padaku,,
Tp aku harus melupakanmu,,
Kerna dirimu bukan TERCIPTA untukku,,,





_suzie^(”,)^
**i deDicate tHis Poem, 2 soMe1 yg Pernah Hdr Dalam Idup Aku...**

2 comments:

kid said...

kita serupa.... hahahahaha.. jom gelak guling2.. xpe. its time to revenge beb.

kid said...

wehh... aku dh jd follower ko. cpt la jd follower aku lak.